چیز وِب

چیز وِب

همه چیز از بهترین جاها نه از همه جا :) شاد باشید
چیز وِب

چیز وِب

همه چیز از بهترین جاها نه از همه جا :) شاد باشید

Clash of Clans 10.322.16 – آخرین آپدیت کلش آف کلنز اندروید +مرداد ماه ۹۷

Clash of Clans 10.322.16 – آخرین آپدیت کلش آف کلنز اندروید + تیرماه ۹۷

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.

باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.در بازی کلش آو کلنز وظیفه شماست که نیروهای خود را آموزش دهید و آن ها را برای جنگ آماده کنید و همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را اصولی و مستحکم بسازید تا در هنگام حمله دشمن آمادگی کامل را داشته باشید.با نصب این بازی به زودی خواهید فهمید لقب اعتیادآورترین بازی استراتژیک اندرویدی کاملا مناسب این بازی است! شما با استراتژی و فکر جنگی خود باید توانایی خود را نشان دهید و با دیگر رقبای این بازی در دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و هیجانی وصف نشدنی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.


دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

Clash Royale 2.3.2 – آخرین آپدیت کلش رویال اندروید + تیر ماه ۹۷

Clash Royale 2.3.2 – آخرین آپدیت کلش رویال اندروید + تیر ماه ۹۷


تیم سوپر سل سازنده بازی های فوق محبوب کلش آف کلنز ، هی دی و بوم بیچ چهارمین بازی کمپانی خود را رونمایی کرد.خبر انتشار اولین نسخه از این بازی  چندی پیش به طور رسمی در انجمن سوپرسل اعلام شد که به همراه این خبر یک ویدئو از نمای بازی نیز منتشر شد.شاید پس از افت چشمگیری که بازی کلش آو کلنز بعد از آپدیت بزرگ در مارکت گوگل پلی و البته تمام نقاط دنیا داشت، سوپر سل را مجبور کرد که بسیار زودتر از حد پیش بینی ها از بازی جدید خود رونمایی کند تا بلکه دید نسبتا منفی که نسبت به بازی کلش و البته اهداف این غول بزرگ بازی سازی در بین کاربران ایجاد شده بود از ذهن گیمر های دنیا کمرنگ شود.

در این بازی شما باید با تخریب برج های پادشاهی حریف تاج پادشاهی را به کسب کنید و با بدست آوردن  chests دستاوردهای جدید با باز کنید.همچنین می توانید در این بازی همانند کلش آو کلنز قبیله ای برای خود تشکیل دهید بازی کلش رویال یک بازی مالتی پلیر کارتی (به اصطلاح Card Collection) است که در آن می توانید به صورت رو در رو با حریفانتان به طور ریل تایم (همزمان و دوئل) مبارزه کنید. در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست.


دانلود در ادامه مطلب

 


 

ویژگی های بازی Clash Royal اندروید :

  • بدست آوردن chests برای باز کردن پاداش های جدید
  • امکان تشکیل قبیله (Clan) و اشتراک گذاری کارت ها و دفنس با هم قبیله ای ها
  • به چالش کشیدن هم قبیله ای های (Clanmates) با قابلیت دوئل دو نفره
  • ساخت نیروی های خود برای نبرد با مخالفان و سایر پادشاهان

دانلود Bazaar 7.17.2 جدیدترین نسخه برنامه بازار برای اندروید

Bazaar icon

: Bazaar توضیحات

نرم افزار بازار Bazaar 7.17.2 بازاری از برنامه های آندروید برای کاربران ایرانی است . مشکل دسترسی به اندروید مارکت همواره یکی از مشکلات مطرح کاربران ایرانی اندروید بوده و گوگل به بهانه های واهی مانع از دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه آنلاین شده است و صرف نظر از استفاده از راه حل تغییر IP که اکنون دیگر تقریبا کارایی ندارد ، استفاده از برنامه های نوشته شده مشابه اندروید مارکت گوگل ، مشکلاتی از جمله آلوده بودن و مشکل دار بودن برخی از برنامه ها ، عدم هماهنگی با تمام تلفن های همراه و … را به دنبال داشته است . برنامه کافه بازار برای رفع محدودیت های به وجود آمده برای استفاده کاربرانی ایرانی اندروید از برنامه اندروید مارکت شرکت گوگل و ایجاد بازاری جدید برای توسعه زبان فارسی در این سیستم عامل محبوب عرضه شده است .