چیز وِب

چیز وِب

همه چیز از بهترین جاها نه از همه جا :) شاد باشید
چیز وِب

چیز وِب

همه چیز از بهترین جاها نه از همه جا :) شاد باشید

دانلود آخرین نسخه دیوار

نتیجه تصویری برای دیوار

دیوار، محل انتشار رایگان انواع آگهی و نیازمندی خریدوفروش کالاهای نو و دست‌دوم است.

با دیوار، در هر کجای ایران که هستید در کوتاه‌ترین زمان اجناس خود را بفروشید یا کالای موردنظر خود را برای خرید پیدا کنید.

ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

Amirza 2.4 دانلود بازی آمیرزا اندروید

Amirza 2.4 دانلود بازی آمیرزا اندروید

دانلود Amirza v2.4 بازی آمیرزا اندروید

کسب عنوان برترین بازی سال 96

Amirza آمیرزا یک بازی بازی متفاوت، سرگرم کننده و فوق العاده جذاب در سبک کلمات و یک بازی جدید از سازندگان بازی محبوب باقلوا است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت می کند. هدف بازی پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته شده است. در این بین شما باید هوش و ذکاوت خود را در بین بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را افزایش دهید. از میرزا دلاک مشتمالیان گرفته تا میرزا عالم خرمند همه و همه رقیبان سرسختی برای شما خواهند بود. این بازی بیش از 500 مرحله متفاوت همراه با ده ها شخصیت بامزه ایرانی، انیمیشن های جذاب، موسیقی اصیل سنتی، گرافیک تماشایی، محیط های خاطره انگیز و بومی، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد و معلومات و دانش شما را به مرور زمان ارتقاء خواهد بخشید.

ادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

دانلود MyIrancell 2.0.2 برنامه ایرانسل من برای اندروید

دانلود MyIrancell 2.0.2 برنامه ایرانسل من برای اندروید


برنامه «ایرانسل من» با استفاده از طراحی جدید و پویا، امکان دسترسی آسان تر شما به امکانات و منوهای موجود فراهم شده است که به راحنی میتوانید سیمکارت خود را مدیریت کنید از اعتبار مانده و … چه مقدار از بسته خریداری شده باقی مانده با دانلود مای ایرانسل سیمکارت خود را بهتر مدیریت کنید

بسته ترکیبی من: همانطور که می خواهید باشید! بسته مناسب خود را پیدا نمی کنید؟ این سرویس جدید به شما امکان می دهد که بر حسب دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیازتان، بسته دلخواه‌تان را تعیین کرده و سفارش دهید. حتما امتحان کنید!

 
ادامه مطلب ...

دانلود هفــ هشتاد (#780*) اپلیکیشن 780 اندروید

هف هشتاد (#780*) icon

: هف هشتاد (#780*) توضیحات

اپلیکیشن کاربردی هف هشتاد کلیه خدماتی که در بستر USSD با کد #780* ارائه می کند را به همراه ایجاد محیط کاربری بسیار دلپذیر ، جذاب و راحت و سریع تر، در دسترسی عموم قرار داده است. یکی از مزایای بیشمار استفاده از این نرم افزار، توانایی مدیریت هزینه و مدیریت زمان از طریق مشاهده تراکنش های بانکی انجام شده در بازه های زمانی مختلف می باشد.



 
از خدمات نرم افزار هف هشتاد :
- خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری (ایرانسل، همراه اول، رایتل)
- خرید بسته های افزایشی اینترنت 3G,4G و td-lte
- پرداخت کلیه قبوض از طریق (بارکد خوان، شناسه قبض و شناسه پرداخت و همچنین استعلام قبض میان دوره و پایان دوره خطوط دائمی همراه اول)
- انتقال وجه کارت به کارت
- شارژ ADSL
- کمک به موسسات خیریه
- پیش بینی مسابقات ورزشی و...
- برگزاری نظرسنجی
- مشاهده جزئیات تراکنش های مالی
- مدیریت کارت ها
- مدیریت اعتبار حساب سیم کارت
- کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی ها ی متنوع با انجام هر تراکنش
- صندوق پیام


تغییرات نسخه هف هشتاد (#780*) 2.0.14

بهبود رابط کاربری



دانلود Telewebion 2.6.5 تلوبیون تماشای آنلاین شبکه تلویزیون برای اندروید

دانلود Telewebion 2.6.5 تلوبیون تماشای آنلاین شبکه تلویزیون برای اندروید

 


    


بسیاری از مردم ایران مخاطبین سریال هایی هستند که روزانه از صدا و سیما پخش می شوند و این سریال ها را دنبال می کنند . اما بسیاری از مواقع پیش می اید که بنا به دلایل مختلفی مانند رفتن به سفر و یا فراموشی ، سریال مورد علاقه خود را به دلیل عدم دسترسی به تلویزیون نمی توانیم مشاهده کنیم . به همین دلیل اپلیکشن Telewebion کاری کرده است تا در هر زمان و هر مکان بتوانید به شبکه های مختلف تلویزیون دسترسی داشته باشید و هیچ برنامه ای را از دست ندهید.
ادامه مطلب ...